HOME ask DASH FOLLOW

July 22, 2011

What ?

Hai korang ;]

Lama tak blogging ;]

Nak cite , pengalaman selama seminggu . woo ! Hari Khamis Joker pengetua masuk kelas . LoL Mana taknya kelas kitorang macam tong sampah + bising ! Kitorang diam je . Pastu waktu pagi tadi ! YA ALLAH ! .
Aku and liza berjalan di kedai . kitorang sampai di depan klinik menuju ke sekolah . Tiba-tiba Ummie dan rakannya berlari(ayat skema) .
Ummie : Lari ! Ada budak gila kat sana !
Aku : Apa ko merepek (ingatkan dia kata kawan dia)
Beberapa langkah kedepan , aku ngan liza ngah jalan-jalan(Happy go Lucky) Tetibe budak tu kata KAKAK . Dan dia peluk Liza dan cubit perut Liza . (Senak kot)  Pastu , aku nak lari ! Budak tu , kejar aku dan peluk dari belakang ( gila ke ) ! Kitorang pun , sampai di sekolah sambil tergelak gelak macam orang GILA ! Untuk budak BTP , jgn lalu depan mrs and mr crystal (rasanya) . Bahaya ! Pastu , kitorang un terdengar budak mana entah cita  perkara yg sama ngan kitorang . 
BUDAK ITU GILA , YEAH BETUL-2 GILA !
LOL . 
Nak chaw . ! seeya ;]

No comments: