HOME ask DASH FOLLOW

July 8, 2011

8/7/2011

Hola and hi hi hi ! Mulakan post dengan makan chewing gum . Nyum-nyum , oh so sweet . *stop nonsense* . Aku nak cite pasal tadi , kitorang ngah chat-2 dalam group 1 Arif . Tetiba sorang mamat ni menyampuk , mencarut-carut , kitorang un hot arh ! Dia gi kate [lyana] shial lak , Lyana un hot arr , sape tak hot nya , tetibe kate orang cam tu . Lyana pun lawan arr , tetibe mamat uh kate cam ni :
Aku kakak dia rr ,, yang koe nak kate adek aku shial asal ?
Tetibe lak , pastu Lyana un kate , bile mase , ape semua arhhh . Then dia kata kitorang PENGEMIS .Perghhh , bengang siut ! Pastu , dia un mencarut-marut arr , Budak-budak kelas aku semua bengang kat dia so dorang pun lawan arhh ,, tetibe minah uh tetibe diam . Pastu , dia carut agi ! Sorang budak kelas kitorang kata cam ni :
Zharfan(sbenarnye kakak dia) mak ko panggil uh , gi pakai pempers
Pastu , kitorang gelak arrr ! terus dia tak jawap dan offline . Then , zharfan yang sbenar  online , dia kate sape yg bukak facebook aku ni . Pastu , aku un jawap NENEK HANG ! *kurang hajar kot* Pastu , pertengkaran itu berakhir di situ .hmm , so lain kali jangan sebuk kat group 1 Arif au , silap hari bulan , korang lak kene maki . Isy-3 . K lah , nak chaw ! tata !

No comments: