HOME ask DASH FOLLOW

July 23, 2011

Got new Mp4

Assalamualaikum , ;]

Aku baru dapat new Mp4 ;] Alhamdullilah , walaupun ketinggalan zaman .

Bende alah tu , aku da impi-impikan dari zaman 70-an dulu da! Tapi sekarang baru dapat ;] . Haha , Mp4 tu ada Camera LOL . Aku dengar pun pelik . Mula-mula , aku nak yg ni :
Tapi tak ada Stok ! Dia nak suruh aku amik yang showcase punya .WAKLU  . Pastu dia tunjuk yang lain , macam ini :
Tapi bukan warna kelabu , warna merah ! So , ayah aku fikir jap . pastu terus beli . waaa !! Bangga siut .Tapi yang sedihnya .  Aku nak beli spek mata bingkai penuh .
Tapi ayah aku tak kasi , sebab baru tahun lepas beli spek mata . Tapi tak pe , aku da dapat mp4 ! Lagu ligter kat blog aku ni best kan . Bagi aku ah ! Tapi korang ? entah ah !
*Semoga menyukai ini video clip*

Ok , chaw dulu . ;]

No comments: