HOME ask DASH FOLLOW

July 4, 2011

4/7/2011

Korang !!! Aku tengah bosan tahap anjing gaban dah ni ! Kalau online 'FACEB00K' , urghh tgk kotak chat pun ,Semua orang aku tak kenal . Tak kan nak IM je sape-sape . urghh , kang tetibe dia kate aku gila ke ? mati aku weyy ! bace entry blog orang ? Penat kot !! Lagi un kalau diorang tulis tentang cite yang menarik tak pe juga . Ini ... Blurrrppp ! Haktuiihhhh , Membosan kan !*sory* Kalau nak bukak blog yang entri best-best lak , Blurppp ,, lembab cam cheetah kura-kura. So , dengan otak yang selenge nye aku bercadang untuk tulis entry tapi ... Entry yang pelik-pelik erh . Haha :P . Kat blog [liza] aku jumpe burung terbang oh ! When I press the bird , terus pegi ke laman twitter . Wahhhh , nak buat jugak ! Tapi , aku lupa email and password twitter aku . = =" tak gune, tak gune , tak gune . *sambil menumbuk kerusi* Hurmm ,, Formspring un tak de gune nye , tak de orang tanya pon , yang tanye geng-geng aku je . Kalau tanya soalan logiK tak pe gak ,ini tanye ngarut-ngarut ! Blurppp ! Bila aku online  , im kawan-kawan aku , alih-alih  ,aku tanye baik-baik jawap kasar lak tuh , kurang gula asam betul . So , lebih baik aku tutup computer dan turun ke bawah , tgk TV lah . blurppp !! :P grr !!



Tengok lah lagu Gary ni yang dipetik dari kartun spongebob squarepant . :D

No comments: