HOME ask DASH FOLLOW

July 3, 2011

Kalau saya dapat RM 300 ...

Hola korang ,, meyh aku nak cite sikit ! Aku masuk contest and ditagkan oleh [Nurliza] . Thanks weyyh ! jap nak upload banner . ;)

Aku nak join kene mengikut terma dan syarat .. syaratnye ialah :
1.Follow blog ni and like fan page ni ..
2.Buat entri mengenai...'Kalau Saya Dapat RM300'...Tulis entri dalam bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris...Jerman,tak boleh tau ! Lyana *
3.Letak banner kat entri korang !
4.Tag 1-3 orang ...
5.Pastu,postkan link entri kat sini ...
6.Tarikh tutup ... 15 Julai 2011 pukul 11:59 malam ! Still sempat, Join cepat !

Kalau saya dapat Rm 300 ..
1. Saya nak derma kat mak ayah saya Rm 100 sorang ! Means , saya dapat
2. Hehe , Rm 100 lagi mesti aku dapat en . RM 100 tuh , aku nak belanja sikit arh . Tapi ,, sikit je nak belanja .
3. aku nak simpan dalam tabung , sebab aku mane ade bank lah . :D 
 Aku tag :
[Elma]
[Ain]
[Fizah]

That's all .! Chaw dulu !

2 comments:

Leo said...

ta yah err ckp bebanyak kali..aku taw la bhase jerman ta leyh :'(

Batrisyia Rosli said...

@ the alienoid

Sory ! ==" ,, aku copy syarat tuh kt liza nye blog jea :D