HOME ask DASH FOLLOW

July 15, 2011

NyanyiSafwanGanasLiza!


Bismillahirrahmanirrahim :]

Sekian lama aku tak mengecek blog ini , sampai bersawang :]

Mana taknya , aku kene tumpukan perhatian sepenuhnya pada sekolah :]

RESULT aku teruk kot ! :]
Hmm,Wahai blog ku ! Apa khabar ya kamu ? Baik-baik ;] . Blog aku dah unprivated :] aku sebuk mengedit blog sehingga aku PRIVATEkan terus ! So , kita pegi pada tajuk ! Dekat sekolah tadi ,mangkuk ayun Safwan sebuk nak jadi cikgu , Teringin lah katakan ! Liza pun nak keluar dari kelas nak rehat ! (Liza pengawas) . Tetibe Safwan kata apa entah  . 
Then Liza jawap :
WAK LU !
Safwan sambung lagi :
FUCK U
Woo , cikgu kurang sopan namanya tu . Budak laki kan , mencarut tu adalah sesuatu yang important bagi mereka kita tak boleh halang . Pastu Liza pun bla ar , ! Waktu Geografi , cikgu keluar sekejap . Pastu , aku dengar orang nyanyi . Perghhh ! Safwan nyanyi rupanya ! Tapi weyy , Wa Tabek Sama Lu ! Perfecto ! Nyanyian ko Teruk bagus kot! Kalau ko tak nyanyi lagi bagus , Bukan menghina tapi Mengkomen ! :] 
Ok , wa nak chaw ! Selamatyasemua♥ ;]


No comments: