HOME ask DASH FOLLOW

July 24, 2011

Sekolah dan sekolah !


Ok , korang dengar post title pon dah pening kan , sekolah ! Boring kan kalau sekolah . Maybe korang tak ah sebab boleh online , blogging dan tgk video . Kalau aku ? thaa !! Boring nye ! Tak dapat online dan buat perkara menggunakan berokband broadband ni ! LOL ! Tapi takpa , still kan borak-borak chitchat ngan kawan aku ! HAHA ! Cam biasa gossip ah ngan kawan aku ! Tapi gossip pasal diri sendiri , TAKDOSE♥ . Hari tu(RABU) kitorang pegi bilik KH , pastu cikgu panggil nama Aqilah . Pastu bila da habis cikgu chitchat ngan Qilah . Tetibe muka Qilah lain macam ! Aku ngan liza tanya . ASAL QILAH ?  Dia kata kertas KH , cikgu kata dia tak hantar . WTF ! Apa ni , Qilah hantar oh ! Rupanya ada yg gatal tangan gi ambik . Grr ~ . Waktu tu muka qilah dah lain . Nak tegur pun takut . Biasa Qilah Happy Go Lucky je . Hari tu , muka dia nampak bengis . Aku pun diam je lah ! ada orang tak puas hati ngan liza hari tu. Nak tgk ? Sini ! cari nahas betul ! Hish-3 ! Pastu , hari Jumaat hari tu . beberapa orang murid pegi mural (cat-cat dinding) . dah nak dekat waktu balik , tetibe 2 orang lelaki melayu trakhir   Masuk kelas then ambil beg budak perempuan lagi 3 orang . SOSWEET♥ . Yang Aiman Shazwan tu ambil beg 2 orang pompuan . LOL , kalau tak ikhlas tak pe ar ! Tapi Fitri ? Haha , dia ambil beg awek dia dengan muka ikhlas .! Sodamnsweet♥ ! Kalaulah aku jadi awek dia tu , aku orang paling bahagia . (tapi Fitri tak hensem  .! BOO !) Jahatnya aku . Lepas beberapa minit cikgu Rushimah suruh kitorang salin apa yg cikgu baca . Pastu cikgu tanya :
Kamu semua boleh tulis ke kalau saya tak bacakan ?
Pastu mangkuk pinggan sudu pisau kuali mana entah pegi cakap BOLEH ! What the ikan ? Terus cikgu stop and suruh carik sendiri pengajaran . Sakithatikuini♥ ! Pastu ini pasal budak baik , Liza senyum lah kat dia . Tetibe dia jeling ! What ? Jeling ? Hey-3 kitorang panggil ko budak baik sebab ko baik . Tapi ? Ko sebenarnya sebaliknya *haktuihh* ! Ikut kan hati Liza tu , nak cocok mata dia kasi buta ! Tapi kitorang masih ada hati dan perasaan ! Ko nak jeling , jeling lah . Kitorang tak kisah . tak heran . Kitorang akan still senyum kat kau . ;] . Tapi kalau ko  buat lebih-lebih . GAMAKNYA , pelempang lah aku kasi ! Sekali aku patahkan tuang rusuk kau tu ! Menangistakcukupbaldi ! Bengang nya ! Kitorang semua taksuka bergaduh , ! Wehatethatsodamnmuch! So , ko layan lah kitorang dengan baik . Aku tau ko ada balak pakwe . Tapi takyah bangga sangat lah . Balak ko tu tak hensem . PELAT ! (ya allah , batrisyia mengucap) Ok , daa ! ini adalah luahan perasaan ku ! :]
OK CHAW :]

1 comment:

Nurliza Sulaiman said...

wakakaka xP Kelakar baiii ! Part budak baik gempak kowt !