HOME ask DASH FOLLOW

July 9, 2011

9/7/2011

Hari ni aku edit bl0g , waaa ! Gile arhh , Buruk siut .Then , aku edit punye edit . ToT ! Kotak Follower hilang bhai ! What the chicken ?  Mana kau pegi weyy , mari lah sini balik ! Tak mo gi jauh-jauh ! Nanti karang sesat . sape nak carik kamu ! Nak tepon polis kang , kene saman . Kamu kesini lah balik ! Waaa !! hmm ,, susa-2 ! Pastu , tadi aku edit sidebar  background . Amacam beb , barang ada ? *gila* Haha , amacam semad tak ? of coz lah tidak kan . :D Aku buat tuh cincai-cincai jea . So kalau tak suka , you can berambus . Haishh , Batrisyia tak mo kate gitu . nanti orang lari . :D (maaf atas perkataan tadi) Kalau tak suka , bagitau lah di shoutbox tu . Balik ke tajuk kotak follower hilang , Kamu sini lah cepat !! ToT . Jangan lah lari , rindu kamu loh ! Pastu , ni nak cite pasal bl0g baru aku ! ngee~~! Baru buat , tapi aku rase jarang guna kot blog tuh . Sebab itu second blog , so tak yah susah-2 nak gune ! Nak link ? Hehe ! Add aku kat faceb00k oh ! Tak tau nama  ? Haisshh senang jea , kamu tekan [ini] , sebelum tekan . kene Log in fB korang dulu au . Dah add , send me a message . Haha ! Sebab bl0g tu , aku nak privatekan , tapi sapa yg tau link , bolehlah baca . Walaupun bl0g aku private , tapi tidak ada sepatah pun perkataan sebegini :
Bitch
fuck 
Dan perkataan yang sewaktu dengannya (maaf atas perkataan diatas) itu hanyalah CONTOH sahaja . So , korang bolehlah buka blog itu , cuma blog itu adalah blog untuk meluahkan perasaan , if u dont like that blog . Tak perlu lah korang pergi blog tu tau . So , didalam post ini mempunyai 3 tajuk yang berlainan , actually banyak agi , tapi malas nak taip . :D , Tajuk pertama 
  • Edit blog and aidebar title
  • Kotak follower hilang
  • Promote my new blog ^^
So , sudah tiba masa untuk aku berangkat , chaw ! LOL :D

No comments: