HOME ask DASH FOLLOW

March 30, 2012

Mofos

*hensemnya lah.

Assalamualaikum 

Dah lama juga gua tak update blog gua. Tapi specialnya blog aku ni, tak ada sawang pun. Haha XD Kau ada? Hehehe .. Sabar bro , wa main-main sahaja kawan ! Okay , banyak jugalah wa punya cerita hangit . >.< Balik aje rumah , toruih wa tekantekan laptop ni. Woah , kenapa kau buat macam tu? Sebab-sebab-sebab , aku nak bagitahu story kat korang. Hah ! Bangga tidak anda? Hehehe.. Let's start over,

Novel
Percaya atau tidak , saya telah menghabiskan satu buku novel yang bertajuk "Akhirnya Aku Kahwin !" Bangganya , pertama kali dalam sejarah hidup aku menjadi seorang kaki novel *hingus sampai ke lantai. Tapi , novel tu. Aku benci part dia dengan abang dia . Sayangsayang bagai. Geli kejap -.- 

Spirit of vas?
Pada hari Isnin yang lalu , Lyana , Qis , Aliah , Fatin , Liza dan aku bercerita tentang cerita mistik. Hwahaha. Aliah tu sentiasa ada je cerita hantu. Then, dia orang cerita pasal Spirit of the Rings. Meremang bulu tengkorak aku . Korang tahu tak apa itu Spirit of the Rings. Kalau nak tahu , mari lah aku cerita sedikit sebanyak yang aku tahu. 

Spirit of the Rings ialah permainan yang sangat sangat sangat lah mistik. Iya , seram sangatnya ! Kata orang , semasa kita bermain dengan game tu, kita main dengan roh. Kene panggil roh tu, lepas tu dia datang. Tapi kalau dia tak nak balik, kau main lah dengan dia sampai hang mampuih *.* Iya ! Amatlah berisiko kalau kita main game demikian. Kalau korang nak main , korang boleh tengok dekat youtube. Pasti ada. Dan yang paling penting, korang kene pakai duit syiling lama. Muhaha ! Okay stop !

Jadi , sebab tu lah selama seminggu ni , aku berada dalam keadaan yang seram sejuk sahaja. Gila tak seram ! Hisy , meremanggg wehhh !

No title
Ada lagi satu ! Rumah siapa yang dalam bilik air ada cermin ?! Mari kawe cerita pasal satu benda ni.Ini lagilah buat wa meremangg. 

Ada satu perkataan ni , jangan sebut ketika anda berada  di depan cermin di dalam tandas. Okay stop ! Aku takut !

Harapan 
Aku teringin sangat nak kawan luar negeri yang gila kamceng. Memang nak sangat, tapi ... Aku tak ada kawan luar negeri yang kamcengg. >.< Hisy ! Kan best kalau ada. Mesti diorang selalu chat dengan aku, rindu aku , dan segala-galanya. Tapi itu hanyalah impian yang tak mungkin ku capai. T^T

Galaxie and present
Hari Ahad yang lalu , aku dah beli hadiah untuk my harreh. Awal - awal dah beli, ! Kau orang nak tahu apa aku beli untuk dia? Haha , Private lah. IM aku . Hehehe. Barulah Harreh tak tahu .. Hehehe. 

Hari Selasa yang lalu , aku beli buku galaxie. Guess what, ada gambar Kyle ! I just like, omygosh.! What a lucky me ! I am very luck XD Alhamdullilah, itu yang aku cari jumpa juga T^T Now I got Zayn and Kyle. :) Excited !

Okay setakat itu sahaja lah storymory aku nak kongsi .. Semoga korang suka XD *ayatku* Okay , goodbye. Hehehe :) Happy Birthday to you *khas untuk siapa birthday hari ni.

P/S : Miss you much
Facts : Stop telling that you're a die hard fans. It's make me sick. So long suckers !

No comments: