HOME ask DASH FOLLOW

March 23, 2012

Save and Sound

*Victoria Justice, she got  a cute smile*
Hello semua. Idea aku berlambak ni nak cerita kat korang. Mwehaha. ! XD Let's start ;

s-s-stayback
Minggu ni hampir 4 kali stayback mu tahu dokkk? Hah , aku ikut Liza, Lyana ikut aku. Dan Liza ikut siapa? Hah , dia nak tengok nenek cun. Mentang-mentang dah jadi atuk hensem sekarang. Sebuk nak pergi jumpa nenek cun. Kfine , aku ikut kau jeee. Beberapa kali juga terserempak dengan abang ipar tak jadi aku. XD Aku nampak dia sengih, act aku tak senyum balik pun. Aku tergelak dengar lyana sebut abang ipar tak jadi. Lepas itu , aku dengar lyana cakap,

Lyana ; Abang ipar tak jadi ke laki tak jadi?
Me ; Hah? Laki tak jadi? LOL XD !

Terkejut berukk aku dengar Lyana cakap liddat XD Agak-agak bro. Aku suka orang tinggi tapi bukan tinggi melangit macam tu -.- And , dah form5 wehhh ! Senior kita tu. Tak layak lagi. XD

Gossip >.< 
Okay for all my friends. You guys hafta stop thinking about hot gossip. Yeah , i hate the facts that my friends love to say that iqbal is my boyfriend --' Hey dudeeee, I've got boyfriend already. He is my lovely leprechaun :) Hahaha ! Sorry ahhh. 

Result
Okay, baru-baru ni ujian. My results were very-very-very sucks. Ikr -.- You wanna know. Okayokayy.. I got straight A ! I'm clever and I lie it XD If i got straight A , I'll not say that my results is sucks. Kayy? Haha XD

I Wish
Heyhey , guess what. Me , Lyana , Qiss, Sabrina(maybe) will cover One direction song. Yeah , I wishh.. Hehe, .. Other bloggers, feel free to like our video. Haha XD You know what , one like click I'll follow you ^^" Act , we're not make it yet. Haha XD Bye

Facts ; I can't love you more than this. XD *bukan lagu one direction
p/s ; Guys , you hafta stop doing liddat XD




3 comments:

thealienoidz said...

safe safe safe XD

Batrisyia Rosli said...

Taylor Swift song is Safe and sound. But my title is save and sound XD ANDDDDDD, again I'm special

thealienoidz said...

memang special pun. kelas rancangan khas kan XD