HOME ask DASH FOLLOW

March 12, 2012

Potatoes


Hi semua ,
Tajuk dan juga entry takde kene - mengena -.- Kayyy .

Lyana
I baru je siap buat fanfic lyana . Nak baca , okay japp . Korang tekan sini lepas tu korang tekan sini . Haha , k stop kata aku ni perasan . :') 

Haikal , WTF?

He think I'm a slut? Mulut serupa longkang. Tembak kau karang . Agaklah nak tulis macam tu pun . Aku bukan macam perempuan lain ah . Lelaki kata macam tu , cair , then buat lah muka kiss. -.- Haikal , GTFO !

Form 1
Tadi aku chat dengan sorang budak form1 ni . Aku chat dengan dia cakap baik-baik . Tapi dia balas dengan teruk sekali. Dia tanya , umur aku berapa , then aku cakap lah 14 . Terus dia tulis "hai akak" .. Haish , tadi kau garang kemain -.- Ehh ..

Sponser
Blogger-blogger sekalian . Sape nak sponser GA esya? Kalau sesiapa yang nak . Silalah IM esya di facebook okayyy? Tak jumpa? Ermm , dekat intros ada ^^

p/s ; Speechless aku , bila kau buat macam itu. T.T
Facts ; Saya tengah sedih sekarang , mengimbas kenangan yang lalu. Susah lupa.

No comments: