HOME ask DASH FOLLOW

December 20, 2011

Saya main-main je, adoi kamu ni.

Hello fellas, tadi esya online. Esya ada comment kat tutttt #nama di sensor. punya status. Tiba-tiba, adiknya tuuttt. Pergi mencarut. LOL XD Haha. Watlekk ^^v Ikutkan hati,nak mencarut balik. Sebabkan dia adik tuttt,kalau tak. Teruk padahnya. LOL XD takde ah,esya baik orangnya. Kalau orang hina ke apake, esyanak senyum je. Marah-marah pun dapat apa,dapat dosa je. Biarlah dia mencarut ke nak apa ke, esya tak kesah pun.Lantok pi sano :P Takdo orang herannya. Ini cara dia mencarut -->

Hahahhaha, best kot kene mace tu. Rasa cam nak tumbuk je screen laptop. Tapi esya buat muka ni je -->

Thanks a lot sebab cakap esya cenggitu. You know what, i like it when you say like that. -.- Tapi apa salah nya kan, orang nak sebut b*b* . Mungkin diorang rindu kan b*b* tu. Siapa tahu kan. #lol, saya main-main je. Kasar benoo ayat dia kott. Ok tu je ah. #kepada tuttttt,JanganMarah saya main-main je , adoi kamu ni.

P/s: Korang tengok VanillaCoklat[selasa/tv3]?Hero dia hensem kot,nama sebenar dia Aiman -.- 

Budak baik,Batrisyia Rosli. 

2 comments:

Nurlyana Izyan said...

dea ckp dekt org yg panggil aku abang lah. bukan ckp kat kaw. tadi dea bg taw aku -.-'

Batrisyia Rosli said...

Okayokay ;)