HOME ask DASH FOLLOW

December 10, 2011

Kabin 23 [Part 2]


Aiko , 14

Bullworth Academy School

Ayumi di pukul oleh seseorang

Ayumi : Kau ni tak de keje err? Nak suruh aku mampus ke?
Aiko : Err, Aiko.
Ayumi : Dia tak minta maaf pun !
Aiko : Pehal diam? Aku dah bagitahu nama aku kan. Apalagi,bagitahu lah nama kau.
Ayumi : Ayumi. Panggil aku Yumi.
Aiko : Nice name.
Ayumi : Terima kasih. Awak pun.
Aiko : Mari,aku tunjukkan bilik pengetua. Yang pasti kau mesti nak jumpa dengan orang tua tu kan.
Ayumi : Ya !

Mereka pergi ke bilik pengetua bersama-sama.

Bilik pengetua

Pengetua : Ahhh, Ayumi. 
Ayumi : Boleh panggil saya Yumi.
Pengetua : Aiko,kamu boleh keluar.
Aiko : Baik tuan!
Pengetua : Jadi,kamu harus tahu peraturan di sini. Pengawas sentiasa bersiar-siar di kawasan sekolah ni. Dia nampak je kamu buat salah,kamu akan masuk dalam bilik saya. Di atas kertas ini,ada beberapa peraturan. Sila baca..

Ayumi mengambil dan terus membaca kertas itu.

Bullworth Academy [girls rules]
Peraturan :-
  • Di larang memukul murid-murid.
  • Di larang memasuki asrama lelaki.
  • Hormat guru-guru.
  • Di larang membawa senjata.
  • Pakaian sekolah.
  • Masuk ke asrama sebelum pukul 11 pm
  • Tidak boleh masuk sekolah selepas jam 6 pm
Pengetua : Baiklah,kamu boleh tukar baju di bilik kamu. AIKO ! Saya tahu awak di luar.
Aiko : Ye tuan !
Pengetua : Pergi tunjuk dia kawasan sekolah.
Aiko : Baik tuan ! 

Aiko menunjukkan bangunan-bangunan yang ada di sekolah ini. 

Ayumi : Cantik juga sekolah ni.
Aiko : Okay, ini bilik kau. Oh,dan ini dia kertas peraturan. Tampal kat dinding. Kat dalam ni,ada pengawas perempuan akan jaga. Sebab,budak lelaki selalu masuk sini.
Ayumi : Ewk, okay. Kau punya bilik kat mana?
Aiko : Dekat sini lah ^^v
Ayumi : Kenapa tak bagitahu ?
Aiko : Nak buat kejutan je.

>>TO BE CONTINUED<<




No comments: