HOME ask DASH FOLLOW

August 25, 2011

Raya :)

Hai korang,sekejap je masa berlalu. Tuptup dah nak dekat raya.Esya rasa, baru semalam esya buat post tentang RAMADHAN. Tengok-tengok,hari ni dah buat pasal Raya :) Korang apa khabar ? Sory dah lama tak update blog. #Igotmanyproblem♥  Sory kepada group esya,jarang hang out ngan korang :) 
Waktu raya perkara yang paling best bagi esya ialah kutip duit raya . $_$ Tapi yang esya kurang suka ialah kene minta maaf and salam-salam. Dah lah esya ni lembut hati #perasan . Haha :)
Ada ucapan untuk korang :)


Esya siapkan kad raya untuk korang. Cara moden,buat sendiri melalui photoscape :)
Apa-apa jelah.
1.Esya nak minta maaf kat semua kawan-kawan esya. Such as, Lyana,Elma,Liza,Qilah,Fizah,Nadhirah dan lain-lain. #sory kalau nama korang takde

2.Kepada friend esya kat facebook. Sory tau kalau esya ada kutuk korang secara sengaja atau tak sengaja :)

3.Kepada murid-murid kelas ku  :) ! Sory korang, aku banyak kali sakitkan hati korang. Dan mungkin aku banyak kali kutuk korang. Kepada Hawanis, baru je tadi aku kutuk ko. Tapi dah minta maaf :) Sory sesangat yerp :)

4.Kepada cikgu-cikgu yang disayangi, cikgu zuraidah. Sory cikgu. saya tak skor sejarah :) madam nurhani. Nanti saya usaha lagi yer. Puan Roslina. Jasa cikgu sangat baik. Cikgu spoting :) ! Cikgu Zainurita, dalam gambar hari tu . cikgu paling cun :) Dan Teacher Syaima , saya rindu teacher gilegile. 

5.Kepada follower ku , Thanks follow blog ini dan sory sebab kadang-kadang esya ada kutuk blog korang . :) Sory tautau?? 

hmm, esya ingin menyusun sepuluh jari kerana banyak buat silap dan salah. 

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin :) 

p/s: I love you so much guys :)





No comments: