HOME ask DASH FOLLOW

November 13, 2011

Jamuan yang hebat (:

#Taulah tak comel,tapi patung itu comel lah (:
Hello chingu(s)
Assalamualaikum korang,jamuan 1 Arif yang hebat di tesco(KFC) :) Mari mula dari akar,esya ,lyana,dan Iffah,kami naik kereta abang iffah. Memang gila best! Masa,dah gerak tu Iffah cakap kat abang dia,
Iffah : Along,! Cepatlah sikit !
Abang 1 : Kau diamlah !
Terus Iffah diam,act mak dia yg suruh diam kalau tak,perh bergaduhlah! Pastu,abang dia bawa kereta punyalah laju,macam naik F1 kau tahu? Pastu,diorang kene rushing pergi hospital Sungai Buluh,sebab waktu melawat pukul 12.30-2.00. Okay sekejap bebenor -.- Pastu ada pulak MiVi ni lembab gila maut! Kau tak tau ke orang nak cepat. Pastu,abang iffah geram terus buat... Apa-apa jela, pastu sampai lah si tesco (: Pastu, pergilah jalan sana sino sini.Ifah ngan Fatin nak ngorat sorang abang ni,nak nombor dia. Bila diorang minta nombor abang tu,dia buat dekk je. Hak alah,punyalah sombong,pelempang juga kang ! Pastu kitorang tunggu cikgu punya lama,nak tahu sebab apa, sebab aqilah lambat datang .Huwaa,baguslah kau :) Pastu,cikgu pun sampai Alhamdullilah :) Masuklah ke KFC,esya tengok ramai gila orang.Then esya kata kat lyana,
Esya : Nampaknya kene makan kat luarlah -.-
Lyana : hmph, Jawapnya -.-
Pastu,cikgu tunjukkan tempat yang cikgu dah reserved,wow ! Siap ada air atas tu. Nasib baiklah. Pastu kitorang pun start lah menjamu selera,Aliah tak habis-habis nak snap picture. Orang tgh melantak pun kau nak snap,apa kebende noob kau ni -.-' Ikut sakit hati,nak rampas je kamera tu,tapi bila fikir balik dia akan menjerit macam orang sewel baik esya jgn cari nahas. Dah habis makan,ada acara tukar-tukar hadiah,10 orang je join. Budak laki sorang pun tak nak join,KEDEKUTLAH ! Mula-mula esya cabut dapat hadiah sendiri,-.- #Shot ! Pastu second time dapat rantai keling ifa. #Shit Pastu,esya pujuk Faqira supaya dia tukar dengan esya, weee♥ dapat pun,gelang :) Pastu,sambunglah jalan-jalan. Sumpah best ! Pastu kitorang berpecah,tinggal esya,ifa,dan lyana sedang menunggu abangnya untuk pulang. Pastu,group budak hot datang kat kitorang,
Wan : Weyh,sape yang naik cikgu?
Lyana : Liza,Shu,Qilah.
Haikal : Habis kitorang?
Fitri : Weyh,cikgu dah ada kat luar,jomjom.
Dalam hati esya,pandai-pandailah korang berhimpit (: Pastu,kitorang makan minum snapping dan sebagainya. Abang Iffah pun sampai di depan Tesco. Kitorang pun naik, pastu serius kitorang tergelak macam orang sewel dalam kereta. Nak tau apa jadi,
Seorang perempuan gemuk senyum kat Abib(abg kedua Ifa)
Abib : Hek eleh, kau nak senyum-senyum pulak, Woi gemuk woi gemuk ! (padahal mana dia dengar)
Abang 1 : Weyh, kesian dia.
Abib : Tak de ah, Dah lah gemuk nak senyum-senyumlak !

Lagu aishiteru berkumandang di radio.
Abib : Aku suka lagu ni,aku selalu nyanyi kat sorang budak perempuan kelas aku.Aku nyanyi kat depan dia,dia sebok buat kerja math -.-
Abang 1 : HAHAHA!

Ada budak perempuan CUN kat sebelah.
Abib : Kau nak tau camne aku nak tau tu jodoh aku? 
Abang 1 : Cane -.-?
Abib : (menunjukan gaya romantik)
Macam-macam -.-
Abib : Alamak jodoh aku pergi NSK ! XD

Cerita pulak mengarut.
Abib : Kalau awek aku tanya aku ada master,aku cakap aku ada , masterbedroom :)
Abang 1 : Hak alah,aku nak dapat awek master tu pun susah.
Abib : Tengok lah muka kau.
Abang 1 : Muka kau lagi teruk,macam lopak yang kita akan lalu jap agi.
Abib : !@#$%^&*

Kahwin pulak dah ! -.-
Abib : Kalau aku kahwin kan, 20 khemah aku pakai, sebab aku taknak menunjuk :)
Abang 1 : -.-
Abib :Pastu aku nak buat busut,pastu nak buat laluan,kat belakang ada kapal terbang persendirian. Tapi aku tak pakai kompang kau tau. Aku pakai Pancaragam :) Pastu, hantaran aku kasi rantai setebal lengan. Kalau bini aku tanya,asal berat sangat? Aku jawap tu bukan untuk awak,itu untuk mak awak. XD Patu try yg lain,itu bukan untuk awak,tapi untuk ayah awak. Kau nak tau rantai dia besar mana? Nihah! Besar peha !
HAHAHA
Abib : Pastu,aku tak pakai kereta estimo apa kebenda nama kereta tu,! Kereta tu untuk orang gaji je,aku tak mainlah kereta estima tu. Aku pakai Ferari , posher(esya tak tau eja nama kereta tu) . Pastu, orang gaji, sorang 5k kau tahu. Sorang yang lap marble je dah 5k. 
Abang 1 : Kau ponteng pun banyak kali ada hati lak kan.
Abib : Pastu, sepanjang jalan tasik puteri ni,aku buat surau masjid,surau masjid. Surau Al-Abib Kedondong. XD  Bukan macam kau nak buat club lah apa lah. Pastu,aku tak berkira tau ngan ibu,kalau ibu rasa nak makan kat luar ke,aku bawa pergi tempat yang mahal-mahal. Waktu,orang tu tengah tanya order,aku tanya kedai ni berapa? HAHA,senang lah ibu nak pergi,balik,pergi,balik. XD
Abang 1 : Angan-angan tinggi -.-
Abib : Pastu, kalau kereta ibu kotor sikit,dah buang kereta tu,beli kereta baru XD

HAHA,act banyak agi tapi terpaksa berenti di situ. Penat kay . -.-'
Okbye..
P/s: kejar cite-2 dulu baru berangan kayh?

No comments: