HOME ask DASH FOLLOW

November 28, 2011

Facebook Status?

Do add do talk?
Hi semua rakyat Malaysia :)
Dah lama tak update blog ni,sebab sibuk melayan cousin. Tak menyempatlah nak buka blog.
Sebenarnya tajuk kali ni agak entah apa-apa. Ramai di facebook suka tulis cenggitu,Esya baca pun macam nak pukul je diorang -.-' Sebab apa? Sebab ayat diorang tak boleh bla,

Add aku, tapi taknak tegur GEDIK.. Remove kau^^ Kbye.
Teruk betul,sebab tu je dah nak remove. Apa je,bila ditegur sombongnya, MAKAIHH. Mengalahkan artis pula -.-' Mengarut lah! Moralnya,korang tak perlu nak memaksa orang tegur korang. Kalau nak sangat orang tegur,pergilah tegur dia dulu. Dan kalau dia tegur,kamu janganlah sombong kayhh^^

Garangnya ^^
Ini lagi satu,status korang asek-asek nak marah je koje.. Esya baca satu-satu .. Hish-3 Marah,marah,marah,dan marah . Bawa bertenanglah :) Chill DUDE ! Esya pun ada buat status marah-marah.. Tapi tak adalah sampai nak buat 1 profile nak marah-marah. E.g -->

Gi mam lah VAVI ! Ingat kau bagus sangat? Boo! Fak lah kau !
 Ayatnya, pergh GEMPAK lah wey ! Jangan marah-marah ya kakok .. Nanti cepatlah tua ^^

Apa yang korang buat,semua nak cerita -.-'
Status korang,wahhh ! Hebatlah sampai ngah Mandi pun mahu cerita :) 
Contoh :
1.Saya tengah mesej dengan balak saya dan ex saya
2.Dia mintak clash :O
3.Ex saya minta couple balik :)
4.saya sedih :(
Dan banyak lagi ! Tapi yang Like nya.. Pergh, [23 peoples like this] Hebat tak hebat? HAAA!! Hebatkan ^^

Salah ke?DP dan nama lain :)
Dp dan nama lain,salah ek? Mengarut je,macam-macam diorang ni. Of course esya terasa,DP esya gambar GC. Sebab esya dah boring letak gambar sendiri.. Bukan takut pun,cuma esya tak de gambar terbaru. Lagi satu,kalau letak DP sendiri, HAA! Korang tahulah,orang print gambar kita dan kasi bomoh lah itulah inilah. Dan sekarang orang ada buat page 'BOHSIA MURAHAN' Ramai suruh private kan gambar.. Tapi DP? Haha! Muka kau juga kan -.- Kalau orang yang kita tak accept pun boleh tengok DP kita,konfemlah diorang save DP kita .. Apalah korang ni,pastu nak marah-marah. Tak boleh lah cenggitu :) Contoh:
Sory kepada sesiapa yang tak letak DP sendiri. Aku nak remove
Aku tak akan approve orang yang tak letak DP sendiri
Note dari esya kepada sesiapa yang cenggitu, REMOVE LAH AKU,TAKPAYAH APPROVE AKU PUN TAK APA ! okay :) Sebab esya akan berkawan dengan sesiapa yang open minded :)

Tu je ahh, Kbye :) 

p/s : Renun-renungkanlah dan selamat beramal :)

No comments: