HOME ask DASH FOLLOW

June 11, 2011

Kita-kita je ♥

Hai , Hai , Hai kawan-kawan , reader , stalker and apa-2 je lah . Semua nya sihat ? Ok ? Kalau sihat baguslah . :D . kalau tak sihat kang , cam ne nak baca entry aku kan . Haha xD . Okk , kembali pada tajuk ! Kita-kita je ♥ , Nak tau napa aku wat cam tu ? Sebab , aku nak tunjuk 1 gambar ni , Wahh ♥♥ . Aku suka that Picca* .Korang nak LIHAT ? .Nak ? Ok No biggie :D
Wahh , KAMI ADALAH MONYET *
Haha , Joke je tu .. Jangan lak panggil kitorang monyet .Ok . Mari berkenalan .
Bertudung ungu : Aimi 
Bertudung hitam / berbaju putih : Nadhirah *lupa lah bs dia
Bertudung hitam / berbaju hitam : Haffizah  
Bertudung hitam / berbaju biru : AKU ! 
Dah kenal ? Dah tau ? Ha ! kan bagus tu . Tapi sayangnye Elma Dania tade . ToT " . Kitorang tak ajak dia . Sebab Dia pindah ToT .. *ok aku dah habis merepek* So , aku nak chaw !
-Berangkat dulu ,KBAI ♥-

No comments: