HOME ask DASH FOLLOW

June 23, 2011

Beruk jalanan merayau di BTP ?

Hola korang ,, kemalangan Beruk Jalanan ni berlaku pada hari Selasa / 21hb Jun 2011 . Seriously lawak ! Ok , Mari dengar cite saya .:17: Hari tu , aku ngan Elma ngah jalan kaki(nak balik rumah) Tiba-tiba , ada lah sorang pengawas ngan kawan dia , ngah naik basikal . Kitorang pon wat do no (tak tahu) je la . Tetibe dia menjerit kat kitorang . Aku un gelak + pelik ah . Pastu , dia kacau Kak Mawar dan Kak Mariam lak . Beberape centi meter di hadapan Kak Mawar ngan Kak Mariam , dorang terjatuh .:face50: Aku ngan Elma , apa lagi , GELAKLAHH .*Malu kot*. Jatuh depan Kak Mawar ngan Kak Mariam yang cun-melecun tu . Kesian , aku ngan elma hanya mampu berkata 'MASUK BLOG NI' .
The Moral Of The Story is : Jangan kacau orang,Allah *4 Islam* tuh sekejap je balas . ish3~ teruk betul .
Hmm ,, No comment laah .. Bye3`` . Chaw dulu :DD

No comments: