HOME ask DASH FOLLOW

June 17, 2011

Buat skrip !

Hola korang , ni nak cite sikit . Petang tadi , aku sebok menyiapkan skrip .
Puas aku menyiapkan BENDE tu . Aku suruh abdul hakim . Tapi , OMG . TAK BOLEH DIHArAP ! Sempat lagi saling lirik lagu . Oh S**T .Dengan seikhlas hati yang duka ini , aku cakap lah
HOI , BIAR AKU JELAH YANG BUAT SKRIPT TUH
Pastu , dia hanya kate . Buatlah :face59: .. Aku un buat lah ngan Syaqienah@Qienah.Dia tolong lah sikit-2 . Aku cuma mampu cakap THANKS je kat dia .:face21: Dah buat punye buat . Tetibe cikgu SIVIK datang . Ini lah saat yang ditunggu-tunggu . Tetibe ! Cikgu suruh bukak buku teks . Pastu cikgu suruh buat kerja dalam buku teks . Aku rasa cikgu lupa pasal lakonan tu . :131: Yayy ! Tapi yang aku tak puas hatinye , AKU DAH SIAP BUWAT SKRIP TUH:x: Cikgu :r: Tak kan lupa kot ! Haish ... Dah lah , abih dah aku berleter . CHAW !
-Berangkat dulu, KBAI-


No comments: