HOME ask DASH FOLLOW

June 10, 2012

L-ai


/Assalamualaikum\
Hello pieps. Kenalkan budak perempuan di atas? Mesti kenal :3 Tak? Okay. She's Alli. Alli what? Alli Simpson. She's very pretty. Her hair. omg. I love it. Lie. I love her Phone. Yeah babeh. iPhone. Muhah. Bad bad bad bad me. :P

End of the Introduction.

Okay. Aku dah siap buat fanfic. Yeah, let's flip the table. Selama 30 hari 30 malam 30 saat dan 30 detik. Masa aku untuk siapkan fanfic tu. Kau tahuuuuuuuuuuuuuuuu? Ahaha. Tak tahu? k. Apa-apa pun. Ia sudah selesai. Bebas. Bebas. Tapi, tidak terlalu bebas. Kacink.

End of the fanfic stories.

Esok, bersamaan sebelas hari bulan enam dua ribu dua belas. Murid-murid akan mula bersekolah. Tahniah murid-murid. Belajar leklok. Jadi macam akak ni. Alhamdullilah, baru je lepas belajar kat Universiti yang terletak di USA. Dan sekarang, dah kahwin pun. :3 Insya-Allah. Tak lama lagi nak pergi bulan madu. *shit, kenapa aku cerita hal privasi* Maafkan saya. Ini kes, eksaited nak pergi honeymoon. :P hah? umur akak berapa? Dah masuk 23 dah dik. Suami akak? Bulan lapan ni. 24. Eh , tanya umur suami akak ni kenapa? Nak mengorat eh? Langkah mayat aku dulu. Ahaha. jkjk.

End of the Story.

So, untuk studet yang masih bersekolah. Semoga berseronok di sekolah nanti ya? Akak pasti. Semua eksaited nak pergi sekolah kan kan kan? Tak? eh, tak elok buat macam tu. Sekolah tu penting. ya ? Okay. Akak nak berenti menaip dah ni. Assalamualaikum. End Of Holiday. Welcome back to School.

Anna Sophia , 28

p/s (i) : Post aku ni. Akan di re-post 9 tahun akan datang. ;3
p/s (ii) : Selamat bersekolah ya adik-adik. :*


No comments: