HOME ask DASH FOLLOW

June 29, 2012

F-unny B-ob


Hello peoples. So how was your life? My life is going more better now.

Hari Khamis bersamaan 28 Jun 2012. Sekolah aku ada buat "Hari Bertemu Pelanggan" . Atau, "Hari Terbuka". Ayah aku yang ambil buku rekod aku. Disebabkan aku terlebih pandai, jadi aku dapat nombor 37/40. Ayah aku anggap, aku dapat third last. Mana ada third ohhhh ! Pada hari itu juga, Lyana telah melukis beberapa jenis doodle. Jadi aku pun jeles. Ambillah kertas. Aku pun mulalah melukis, dan hasilnya memang cantik. Kalah pelukis terkenal. Ahaha. Proud to be who I am.


I will be Rumplestiltskin for my oral. Actually, I'm a narrator. But. The said that, Aliah is bigger than me. So, she dont deserve to be Rumplestiltskin. Ah shit. Why I'm too small? Whatever. So then, I've exchange wif Aliah. No wars. Anis asked Fitri

Anis : Weh, kau suka kek apa?
Fitri : Apa-apa pun bolehh.
Me : Kau semua sumbat. Dengan kayu-kayu sekali kau sumbat. dialog ini hanyalah rekaan


Anis was so good. She will buy Fitri a piece of cake. DAMN YOU. Why you no buy it for me. Can I just change my mind? I wanna be a king. :( The king dont share food. Arg.


8hb/7/2012. Aku tak boleh pergi ahhhh ;~; Sedihnya.. Siapa tak pergi high-5 dengan aku.. Camy pun tak pergi. SHITFWWNE! Malangnyaa. Aku baru nak buka lagu 1D kuat-kuat. Sampai semua orang dengar. Lepas tu kelas kitorang roboh. Tapi, semuanya hanyalah impian yang tak mungkin jadi kenyataan.


Enjoy yourself at China @greysonchance. Please buy some souveniers for me. x


p/s : Semua failed. Sivik dengan PJK je lulus. Teruknya result.

No comments: