HOME ask DASH FOLLOW

March 24, 2013

.n.

*first time edit pakai action photoshop. noob gila.*

/Assalamualaikum\
Well hello there pretty peoples (´・ω・`).

Ok, atas tu aku yang edit pakai action photoshop. Memang cantik tak terkata ಥ⌣ಥ *thanks to nana* And, gambar tu bukan aku punya. Credit to google.com. 

Ujian setara 1
Inilah ujian sebagai seorang pelajar sekolah (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻  
Paling tak suka sebab US1 memang paling susah tak silap ;~; ceh, jangan judge aku sebab ujian memang aku selalu dapat markah teruk ;~~; Dugaan. Macam mana nak ambil PMR ni kalau main-main jeeee. Orang lain semua masa cuti belek buku, buat latihan, apa semua. Aku depan laptop ( ̄。 ̄)~zzzHehehehehehehe. Perks of being a lazy girl. Typical.

Holidays
A week of holidays aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai. Takde cerita terbaru setakat ni. k.

Blogskin
Ada sesiapa yg baik hati nak tolong ajar aku macam mana nak buat blogskin? Aku bab-bab coding/code-ing ni fail sikit ;~; Teringin nak buat, tapi tak reti. Nak ambil basecode takut orang marah. Sebab caption terang-terang tulis 'no basecode'. Kedekut :( *joke* 

Tu je lah bye. 
Assalamualaikum.

p/s: sesiapa ada buat GA sila bagi link kat saya boleh takkkk????? ;~;

No comments: