HOME ask DASH FOLLOW

May 26, 2012

C-rash


/Assalamualaikum\
Aku kembali meng-update blog . Yay ! Dah berapa minggu aku tak update . Banyak sebab aku tak update . Kalau senarai , konfem sampai esok tak habis . lln . Actually , baru-baru ni exam weeks . Jadi , mak aku telah menggunakan kuasanya untuk menghalang aku ber-blogging , ber-facebooking , ber-main ! Alhamdullilah , exam pun dah habis , tinggal tunggu result aje . Ehehe . Doa kan aku lulus dan cemerlang tahu . 

----------

Aku nak siapkan fanfic aku yang bertajuk 'Fantastical' . Cover dah siap, tinggal storyline dia tak siap sepenuhnya , yang sebenar-benarnya . Tak ada idea . =.=

Title : Fantastical .
Character : Arianna Grande . Avan Jogia . David Archuletha .
Genre : Teen Love . Romantic .
Status : One shot | Uncompleted .

Itulah sedikit-sebanyaknya . lln . 

----------

Tadi , aku baca blog fanfic Harry . Ahaha . Kalau aku gelak tapi tak di cop sebagai orang gila . Aku dah gelak puas-puas . Fanfic pembalasan dendam . Huwa . Terbaik lah bro . By the way , thanks buat fanfic aku . lln . Ada juga orang nak buat kan . Haha . 

*Harry's leg is a door . lln .*

p/s : So many Directioners at The Curve yesterday ! :') One Direction will be proud of them . Woho .

No comments: