HOME ask DASH FOLLOW

February 24, 2012

Kawan

*Niall !

Heyy semua .
Dah lama esya tak hupdate blog. K sekarang wa update . Kalau lama tak update maksudnya mesti banyak cerita kannn ;) K jom start ,

Liza >.>
Kawan esya sorang ni dah ada Pakwee. Ye BF . Tapi , Ihatehim ! Sory-to-say . Kurang ajar sangat lah kann, sesuka hati sesedap rasa dia pergi halau esya. Oioi , muka dah lah macam cibai belagak pula dengan esya. Blabla ! Tak yah bajet coolcool lah . Aku tak bataak nak suruh kau clash pun . Boo ! -.-

Sekolah <.<
23 Februari sudah dimaklumkan ke seluru dunia , birthday esya. Alhamdullilah, 14 tahun dah saya O;) Lyana my BFFFFFFF dah kasi hadiah, thanks weh . Lawa sangat benda tu :) Sangat lah comel nya . Tapiiiii. Liza salah anggap pula , dia cakap orang lain yang kasi -.- Bebbbb ! Itu barang Lyana yang kasi. -.- Apodah. Pastu, lyana pun join sekaki kat Facebook . OMANNN ! Korang dah kenapa? :O Esya budak baik , tak bercinta -.- K insafff ah . No Love , No Tears :) Actually , wa tak pernah nangis time couple XD Wa kuat -.- Harhar :3 Aqilah je baik, Yeayyy !

Seni >.>
Tadi ada seni , bestt kott. Yela hari terakhir belajar seni pada waktu petang, ye . Saya masuk KRK -.- Ihatethat! Jadi kitorang pun buat dajal kat orang , conteng tangan orang. Whahaha ! Padan muka kau , padan muka aku juga. -.- Habis kotoq tangan esya , nasib lah tak conteng muka. -.- 

Kawan <.<
Sabrina ada tanya esya, "weh kau nak hadiah tak" Esya jawap "aku tak kisah" Lyana menyampuk "menipulah kalau taknak" Harhar :3 Kalau nak kasi,kasilah . I'm open :) Kboiii.

A fake smile can hide a million tears 

No comments: